Mobil alkalmazás

Agroverzum Tudományos Élményközpont

2019

Az eddigi legnagyobb multimédia projektünk, melyben a DiVit (Digitális Vitrin) rendszerünk több modulja is szerepel. Megtalálhatóak többek között látványos multimédia érintőképernyők, kiterjesztett- és virtuális valóság alkalmazások, valamint Magyarország digitális terepasztala mellett bel- és kültéri túra vezető mobil applikáció is segíti a felhasználói élményt. 

Az intézmény egy újonnan épült 1100 négyzetméteres, kétszintes épületben ismeretterjesztő központként és tudományos játszóházként működve évente 35-40 ezer látogatót képes fogadni.

A roppant érdekes, jól összeállított és korszerű kiállításon megtudható például, hogy mi az a „fitotron”, hányféle talajtípus van, mit is jelent pontosan az üvegházhatás, valamint egy VR-sisaknak köszönhetően még azt is kipróbálhatjuk, hogy milyen lehet méhecskeként virágról virágra szállni.

Pápa – ViTOM, Kiterjesztett valóság (AR) megoldás mobil eszközre

2016

A pápai Esterházy-kastélyban található az évszázadok során a családról készült, restaurált festmények gyűjteménye, az „Ősök-csarnoka”. A restauráláskor mindig az eredeti réteget rekonstruálták, így az került felülre a festményeken. A folyamat során a kezdeti állapotot, és a rekonstruálás folyamatát digitalizálták. Ezek közül 8 darab festmény szolgál markerként a ViTOM, kiterjesztett valóság alkalmazásunkhoz. A mobil telefont „dörzsölve” láthatóvá válik a ráfestett bedigitalizált réteg is. Valamint az „egykor és most” funkció segítségével 3 képen megtekinthető a kastély Kápolnája és a Nádor-terem 1927 és a jelenlegi állapota.

Catch Club mobil alkalmazás

2016

Befejeztük a „Catch Club” nevű, horgászoknak készült mobil alkalmazásunk első ütemét Android telefonokra.

Oldalak